Jste zde

Posílení Pánevního dna

Cvičení Pánevní dno je zaměřeno na zvládnutí základních principů posilování pánevního dna. Důraz je kladen na jeho „procítění“, které je při práci s pánevním dnem nezbytné.

Pánevním dnem se rozumí skupinka svalů, které se nacházejí ve spodní krajině břišní u močové trubice a konečníku. Jsou součástí tzv. hlubokého stabilizačního systému. Proto nám slouží k opoře páteře a také jako opora vnitřních orgánů. Jsou velmi důležité a lidmi často opomíjené a je důvod je posilovat. Jelikož ochablé PD může být spouštěčem pro inkontinenci a dokonce s ním mohou souviset i problémy s bolavými zády. Posilování těchto svalů se vám zkvalitní ženský sexuální život. Je to prokazatelné.

Tyto svaly jsou lidmi velmi často opomíjené...  jsou velice důležité i pro udržení vzpřímeného postavení těla. Cviky na posílení jsou velice jednoduché, ale účinné pro uvolnění pánevního dna.

Příznivé ovlivnění pánevního dna se projeví na celém pohybovém aparátu, zejména na vzpřímeném držení těla. To pro vás znamená zároveň pozitivní změny vašeho psychického rozpoloženízvýšení sebejistoty a bližším navázání kontaktu sami se sebou. Posílení pánevního dna je velice účinné v boji proti inkontinenci, kterým často trpí lidé staršího věku. Dalším okruhem působení cvičení je též nasměrování klienta na úpravu životního stylu.

  • Posilování pánevního dna může pomoci s problémy inkontinence, slouží též jako prevence ať je to u žen či mužů
  • posílené svalstvo pánevního dna napomáhá správnému a přirozenému držení těla... zplošuje vypouklé bříško
  • zkvalitňuje sexuální prožitky, pomáhá od nemožnosti dosahovat orgasmu

 

Marie - osobní masérka a terapeutka